Home » , » Jag är William (2017) Spil Film

Jag är William (2017) Spil Film

Film På Xbmc Jag är William i PSP Mini-DVD kvalitet. Film Hollywood Jag är William Blue Ray Format. Film På 6 Bogstaver Jag är William i bedste kvalitet. Film På Plex Jag är William i top kvalitet. Play Film Jag är William i Top Video Format.


Du vil finde Fuldende beskrivning av Jag är William nedan:
  • Originaltitel : Jeg er William
  • Film titel i ditt land : Jag är William
  • År av film : 2017
  • Genrer av film : Familj, Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2017-12-21
  • Företag av film : Meta Film,
  • Länder film : Denmark,
  • Språk film : Dansk,
  • Varaktighet film : 86 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6
  • Youtube ID för filmen :
  • Översättning av film : DA,EN,SV,
  • Maska av film :Niels-Martin Eriksen (), Rasmus Bjerg (Uncle Nils), Gregers Federspiel (Martin), Peter Kroll (Svend), Alexander Magnússon (William), Frank Hvam (), Bo Carlsson (), Martin Kongstad (), Amina Arrakha (Viola), Nicolai Jandorf Klok (), Jakob Agermose Pedersen (Bertil Brystkasse), Stinne Henriksen (Mother), Mona Stilling Poulsen (), Jeppe Bruun Wahlstrøm (), Anna Lyngby Olsen (), Zeev Sevik Perl (), Nina Christrup (), Julius Green Volder (Arnold), Carsten Rabjerg (), Kaspar Colling Nielsen (), Dorte Højsted (Lise), Ludvig de Lorenzi (), Ferdinand Bach (Miller), Henrik List ()

6183580

Jag är William er en rimelig film skabt af Meta Film, der kommer med en beskrivning av filmen är "William måste flytta till sin morbror efter att hans pappa gått bort. Morbrodern är en småfifflare och när han hamnar i trubbel måste William hjälpa till. Som om han inte har nog med problem själv; några mobbare i hans nya skola kräver honom på pengar för att han ska slippa stryk. Men hans nya vän Viola ger honom stöd och mod.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst lydkvalitet og bedste starring aktörer.

Personer först lærte om den här filmen är jag inte helt säker hvis jeg at lave din idé eller ikke. Efter att ha sett det Jeg kan bruge at tale det faktisk jeg virkelig værdsætte. Jeg anbefaler stærkt den här filmen for dem der værdsætter genre Familj, Drama, . Som muligt titta på den uden omkostninger ved blot klick en knap och registrera, du har muligvis mulighed for at titta tusinder af senaste filmtitlar specielt tilbud.

... Film På Netflix Jag är William i bedste videoformat 720p ....




Executive Producer : Meta Louise Foldager, Line Producer : Louise Grosell, Director : Jonas Elmer, Producer : Jakob Kirstein Høgel, Novel : Kim Fupz Aakeson, Producer : Stine Meldgaard Madsen, Production Design : Søren Schwarzberg, Director of Photography : Eric Kress, Costume Design : Louize Nissen, Casting : Tanja Grunwald, Editor : Peter Winther, Screenplay : Kim Fupz Aakeson, Executive Producer : Nina Bisgaard
Ja, nu du kan se film avseende Jag är William 100% längd och förvärva den ansluta till detta film Jag är William Med Danske Undertekster.


Tags: based on novel, mental illness, uncle nephew relationship, courage,

You've just seen the movie categories Drama / Familj titled Jag är William (2017) Spil Film. You can bookmark this page with the URL https://filmerunder2017.blogspot.com/2017/11/jag-ar-william-2017-spil-film.html. Thank you!
Jag är William (2017) Spil Film 910109.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Filmer Under 2017 - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger